Termék bevizsgálása: Raktárunkba érkező termékeket árucsoport, gyártó, típus, konfiguráció, méret szerint osztályozzuk, működő képességét ellenőrizzük.
Adatmegsemmisítés, HDD formázás: Számítógépeink, notebookjaink, szervereink HDD-jét formázzuk.
Hibák kiszűrése, javítása: Az esetleges hibás alkatrészeket cseréljük. Egységesítjük raktárunkba érkezett termékek konfigurációját, minden eszközt tisztítunk, minden számítógépünk, szerverünk belsejét magasnyomású kompresszorral portalanítjuk.
Garanciális és egyedi azonosító címkézés: Minden alkatrészen általános garanciális azonosítót helyezünk el, minden készüléket egyedi azonosítóval látunk el, melynek segítségével raktározástól egészen az esetleges garanciális ügyintézésig nyomon követjük az áru útját.
Készletezés: Vonalkód alapú készletező és számlázási rendszer segítségével vesszük nyilvántartásba termékeinket.
Jogtiszta Windows operációs rendszertelepítés: Cégünk viszonteladói partnere a Microsoft Registered Refurbisher program elfogadott cégének, így minden számítógépet, notebookot, szervert el tudunk látni Windows operációs rendszerrel! A Refurbished licensz megadásakor a számítógép esetlegesen meglévő COA matricája mellé (a régi COA megléte már nem feltétel) egy új, barna színű COA matrica kerül. Telepítéskor az eredeti COA-hoz tartozó azonosító és termékkulcs deaktiválásra kerül, az új COA azonosítója és a hozzá külön kapott termékkulcs lesz érvényes. Telepítő lemez már nem tartozéka a megvásárolt szoftvernek, helyette recovery partíció található a merevlemezen! A szoftverek árai a telepítést is tartalmazzák, és csak előtelepítve vásárolhatók meg
Szaktanácsadás: Ügyfélszolgálatunkon vásárlás előtt kérje szakképzett kollégánk segítségét termékeinkkel kapcsolatban.
Rendelés: Webes árlistánk vagy hírlevelünk alapján kiválasztott termék rendelését leadhatja a [email protected] e-mail címre, vagy megrendelheti https://intec.hu webáruházunk segítségével, illetve ügyfélszolgálati telefonszámunk egyikén.
Értékesítés, szállítás: Viszonteladói kedvezményeinket szerződött partnereink vehetik igénybe. Az árut átveheti ügyfélszolgálatunkon, kedvezményes díjú -akár ingyenes- szerződött futárszolgálati partnerünktől, vagy az Ön által küldött futárszolgálattól. Számláját rendezheti készpénzben, bankkártyával, előre átutalással.
Segítség: Terméktámogatási kérdéseit küldje a [email protected] e-mail címre, lehetőség szerinti mielőbb válaszolunk.